Pigg?

Njäe, men jag drömde att jag var utsövd. Kom upp lite sent men hann med det mesta, valde som sista moment att antingen blåsa håret eller borsta tänderna. Det blev det sistnämnda som fick bortprioriteras, eftersom det är lättare att borsta tänderna på jobbet än att släpa med borstfönen dit...

Vad rationaliserar ni bort i morgonstressen? Frukosten? Sminket? Duschen?

Appropå smink så har jag ett par gånger varit klantig och lämnat det framme på handfatet. I bästa fall häller dottern bara ut det men förra veckan stod hon och gjorde rent avloppet med min ögonbrynspenna och tillhörande borste, igår fyllde hon sminkväskan med vatten och det gick sisådär att applicera pudret idag när borsten inte hunnit torka ordentligt. Men jag minns hur kul det var att leka med mammas smink, fast dottern har ju inte kommit så långt att hon kletar på sig något än!

(tidigare bild, då hon lyckligtvis inte ännu kommit på idén att sätta på vattnet)


Kommentarer
Postat av: essay

Children do a lot of strange things. It's very interesting to watch for them.

2012-03-14 @ 10:52:14
URL: http://24houressays.com/essay-service.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0