Pizza Hut

Vi blev rastlösa och åkte iväg, hamnade på Pizza Hut där dottern leker "snurra nappen" i väntan på maten.

Jag tog till Otrivin Comp istället för den klena nässprayen, känner mig som en ny människa!

Försökte ta en "dagens outfit-bild" men den blev bara suddig och konstig. Idag kör jag på jacka från -04 (H&M), top från -05 (Inwear), kofta från -06 (Vila), stövlar från -09 (Wedins) och sedan mina H&M-jeans från i år. Kul att kunna återupptäcka garderoben igen och igen ju mer jag krymper! Fick hem mina löpartajts i veckan och när förkylningen är över ska jag ut och testa dem. Så kanske jag kommer i sista lagret kläder innan sommaren... Sedan ska jag köpa nya! :D


Kommentarer
Postat av: Janne

Otrivin comp är enda som funkar när näsan inte samarbetar :)

2012-03-03 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0