Två alternativ för aftonen

Antingen slocknar jag i dotterns säng medan hon sitter och tittar på Ponyo eller så går jag ut. Alternativt kan jag ju slockna här vid köksbordet, med risk för nackspärr... Ut låter bättre, för då kan jag ju samla på mig lite kottar och grenar som vi kan måla. Kanske till och med ska ta med mig dottern... Hmmm...

Blev ingen vettig middag, bara stekta ägg och grönsaksjuice. Maken och dottern åt pytt i panna också, eller ja, dottern pillade kanske i sig någon liten liten bit, sedan var hon mätt påstod hon. Strax innan stod hon nedanför skafferiet och grät för att hon inte fick våfflor. Vi missade totalt Vårfrudagen igår!

Dagens positiva är ytterligare ett par hundra gram mindre på vågen. Om jag ligger i ordentligt kanske jag når mitt delmål innan sommaren, tänker lite att om de lyckas i Biggest Loser så kan väl jag också? Hittills har jag en viktnedgång på mer än 25% av ursprungsvikten, när jag kommer ner till 35-40% är jag i mål, då ligger jag på idealvikt för min längd. Bara att fortsätta kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0