Vårigt och soligt

Jag glömde både vantar och halsduk imorse, men det gör inget! Sitter och gottar mig i solskenet i väntan på tåget...

Har bokat in resa till Gotland i juni med jobbet, ska bli skoj, jag har ju aldrig varit där tidigare! Mindre skoj, men förvånandsvärt avkopplande faktiskt, var att huvuddatorn på jobbet slutligen gav upp idag. Som tur var hade vi skrivit ut dagens tidbok och jag råkade ha tidboken öppen på min dator så jag kunde köra en print screen, så vi vet vilka som kommer imorgon med. Har antecknat på papper istället för datorn. Enda bekymret är torsdagen, men med lite flyt har vi fått ny utrustning tills dess, för datateknikern kom förbi på en gång. Så sårbar vår verksamhet är, man vänjer sig snabbt av med pappersjournalerna (som vi dessutom permanent arkiverade i källaren för bara några veckor sedan)!

Pratade lite löst också om att anmäla oss som lag till Tjejmilen tex. Så nu måste jag fortsätta springa! Var himla skönt igår förresten att ha vettiga skor på fötterna.

Hoppas dottern sover när jag kommer så att jag bara kan rulla hem henne, så kan jag städa och tvätta medan hon snusar vidare. Och äta lite lunch.

Hur är er tisdag?


Kommentarer
Postat av: cv writing help

You should be more attentive. Just in this case you will avoid all possible problems.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0