Det fina med att ha både fram- och baksida

Det är ca 24 grader i skuggan, fläktar lite lätt, alldeles lagom för mig som inte är någon "pressare"! Dottern sover fortfarande i vagnen, själv dricker jag kaffe, äter brieost och läser dagens DN medan jag lyssnar på P3.

För Janne, som frågade angående förra inlägget, så är det Östermalmsjobbet (där jag varit sedan 2008) som snart är ett avslutat kapitel.

Nedan, de finaste gosfötterna på denna jord, om det inte vore för att jag riskerade att väcka dottern skulle jag tokpussa på dem, hela tiden...


Kommentarer
Postat av: Janne

Östermalmsjobbet var väl nästan ett avslutat kapitel nån sväng tidigare med?

Svar: Exakt, och nu är det definitivt avslutat, ett pass kvar!
Kaffetanten

2012-05-25 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0