Efter en stunds tystnad...

Förra veckan fylldes av en del kul saker, besked som gjorde mig glad för den personens skull, mina föräldrar kom på besök och vi hann njuta av solen massor på våra fyra lediga dagar. Och verkstadsräkningen var otroligt hanterbar.

Men.

Så hade jag ett par riktiga moodsinkers också, några som jag inte tänker skriva om här, och en sak som stör mig även denna vecka. Min konflikträdda chef sedan över 4 år tillbaka sms:ar mig och meddelar att hennes man minsann behöver behandlingsrummet från och med augusti. Uppsägning av ogiltiga skäl - OCH PER SMS. Nu återstår att se om jag ska dra det här vidare med facket eller om jag ska se mitt gamla jobb som ett avslutat kapitel och bara skita i att det finns nötter som inte borde vara i någon form av chefsposition.

No more drama, tack.

Veckan ser annars bra ut, solsken och en lös och ledig helg. Maken åker till Göteborg på torsdag och jag är lite sugen på att hitta på något jag med, eller så kör vi på hemmahäng, träffa L, hennes systrar och syskonbarn och se på ESC.

Nedan lite bilder (i oordning) från långhelgen. Snygge maken, gosungen och mina fina föräldrar!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0