Härlig dag!

Maken, dottern och jag satte oss på pendeln in till stan, efter att ha hängt en bra stund i lekparken. I stan strosade vi runt ett par timmar och avrundade med lite shopping, först var vi i Gallerian men där kunde jag inte koncentrera mig, det spelades musik på jättehög volym, något den här tanten inte klarar av. Fyllde sedan istället på energidepåerna med en sallad och kaffe på Waynes/Mio på Sveavägen, sedan promenerade vi ner till Sturegallerian där jag hittade ett par byxor på MQ, till normal volym på musiken. Så nu är halva stassen fixad till helgen, då jag ska på tjejmiddag på fredagen och ut på krogen på lördagen. Komprimerar ett kvartals utgångar till en helg!

När vi kom hem gjorde maken gaspazo med aioli till middag, och i kylen väntar LCHF-vänlig hallon- och chokladmousse. Men innan vi kan avnjuta den ska dottern nattas och eventuellt luftar jag löparskorna lite, nu när det är ljust och varmt!

(Foton: somrig dotter hänger i rutschkanan, maken & dottern myser på Waynes, gomiddagen och dottern fotade av sin mor på balkongen, i lite motljus)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0