Hemmaförfest

De är ju de allra bästa. På vägen dit, tillsammans ned L sprang jag på kursaren O som jag inte sett på drygt två år, och när vi kom in på hemmaförfesten (hos en J som jag inte träffat tidigare) satt E där, som jag jobbade med för flera år sedan. Himlans himlans kul att träffa S, S och T igen också. Varför gör man inte sånt här oftare? Det behöver ju inte vara så fancy, bara sitta ner, skratta, dricka vin och må gott...

Nu ska jag hem, hoppas på lite längre sovmorgon imorrn. Och så ska vi väl försöka hitta på något mer konstruktivt än att sova och hänga hemma kanske. Den som lever får se, om 30 minuter är jag hemma hur som helst och då ska här SOVAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0