Hemmalördag

Försöker göra lite nytta, men ack så skönt det är att bara sitta och lösa korsord, dricka kaffe och lyssna på radio. Dessutom är jag rätt trött, kom hem sent igår och kom i säng runt tio-elva, vilket förvisso är rätt tidigt en fredag men räcker inte om man blir väckt runt halv sju av lilla fröken... Så vid nio imorse hade jag redan kört en maskin tvätt, läst hela tidningen och hunnit ut på lekplatsen med dottern.

Nu väger jag valen sola på balkongen, städa eller gå ner till Tullinge mot varandra. Balkongen kommer nog väga tyngst, efter att jag plockat lite lite till med tvätten...

Nedan bl.a lite bilder från igår eftermiddag, då vi åkte in till stan och hängde i Tanto med L och hennes systerdotter samt lite lekparkshäng idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0