Och onsdagen flög iväg!

Inledde dagen med att vakna runt fem och trodde jag försovit mig, men låg ändå kvar och gottade mig ett tag... Sedan kom jag med tidigare tåget och satte mig av en slump mittemot fina gamla kursaren N, trevligt med sällskap hela vägen in till stan! Tog morgonpromenaden från söder, sedan har dagen rullat på i alldeles lagom takt, förutom när jag blev lite rådvill vid lunchen, eftersom min stesoliddrogade patient somnat i behandlingsstolen. Patienten vaknade dock när jag körde upp stilen i sittande läge, så jag hann ut till kollegorna i parken en bit bort med min lunch! Härligt solsken och jag har fått lite färg, och fräknar!

Jag har lite träningsvärk från gårdagens runda men är sugen på att ta mig ut ikväll igen, det var så himla skönt att springa i elljusspåret istället för på asfalt. Skulle vara kul att ta något av de längre spåren när jag känner mig lite mer i form, de sträcker sig någon mil in i skogen! Det känns lite som meditation att vara ute i skogen och springa, benen går av sig själva och med bra musik i öronen försvinner man bort i tankarna...

Nu ska jag hem till ledsna dottern (hon ville visst inte bli lämnad på förskolan idag) och försöka komma på något bra till middagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0