Så härligt, SÅ härligt!

Nu är det verkligen sommar. Förmiddagen ägnades åt lek och efter lite lunch tog vi bussen till Tullinge och därifrån pendeln till Huddinge, jag var på jakt efter något fint upptill men föll istället för toksnygga shorts från Dobber på MQ, fast jag fegade ur, 399 kr för ett par gula shorts som jag kanske inte gillar till nästa säsong. Eller ännu hellre blivit för smal för. Jag nöjer mig nog med mina HM-shorts så länge och återanvänder mina gamla kjolar och klänningar.

Dottern sover, rutinmässigt dricker jag kaffe och läser tidningen. Ett gripande reportage om en mamma som lider av obotlig cancer gav mig lite panik över hur skört livet kan vara, hur skulle jag klara av att lämna/försvinna från mitt barn om jag drabbades av detsamma?!?

Men vi lever i nuet, nuet som är helt underbart, det enda som saknas är maken som varit nere i Göteborg hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0