Snart helg då!

Oj vad veckan gått snabbt, en halvdag kvar att jobba och sedan två ljuvliga lediga dagar utan något speciellt inplanerat. Förutom kanske en tur med E och hennes man till Plantagen.

Väntar på ett paket från MQ, maken hade en rabattkod på 30% att använda i deras nätshop, så jag beställde ett par byxor, en blus, en top och ett skärp, kanske inte helt nödvändigt med tanke på att jag har en verkstadsräkning framför mig. Men jag behöver ju dels något på 40-årsfesten om ett par veckor och jobbresan till Gotland om en månad. Så lite måste jag ju få unna mig...

Ja bilen, för er som kanske undrat, den ska lämnas in på tisdag. Killarna på verkstaden hade ett par teorier om vad som skulle kunna ligga bakom problemen att starta, så länge kör jag med dubbla nycklar och en stor nypa tålamod.

Nu ska jag sova, efter en riktigt bra dag i Sollentuna, det är kul med lite variation under arbetsdagen och det fick vi minsann inte för lite av idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0