Denna tystnad

Jag har varit bortrest, stressat, varit trött och nu drabbats av Årets Förkylning. Det är liksom som om kroppen tycker att det är nog nu, snorat har jag gjort länge och under påsken höll det på att bryta ut men jag höll ihop rätt länge. Fram tills nu (eller egentligen natten till igår men jag proppade i mig alvedon, tog en kopp te och bet ihop på jobbet), hög feber, avgrundshosta och noll energi. Är beordrad vila och sängläge av barnmorskan, som ringde i ett annat ärende (ska dubbla levaxindosen). Så nu set jag fram emot massor av dåliga serier på tv mellan vilopauserna i sängen. Som tur är har jag Alvedon och bricanyl hemma, samt en lite friskare, om än förkyld han med, make som kan fixa med mat å sånt.

Något positivt? Löste ut bilen igår, service och reparation gick på 2215 kronor, det hade ju kunnat vara mycket värre. Ser fram emot att slippa se ilskna röda/gula lampor lysa ett tag nu. Tack.

Och kursen! Den var bra! Nu kan jag palpera käkmuskler lite säkrare, måste bara öva på det där med ca 1 kilos tryck. Och alla fina människor jag hann träffa, önskar att det inte dröjer så långe till nästa gång! Och våren, den underbara våren hade nått Göteborg, längtar efter att den ska göra du lite mer påmind även här... Nedan en av de få bilder jag tog, skönt promenadväder, Göteborg är en väldigt promenadvänlig stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0