Lågintensivt hemmapyssel

Organiserade dotterns garderob och rensade ut alla kläder hon vuxit ur, det fanns storlekar från 92 cl som låg kvar och nu drar hon ju 110 cl, blev skönt luftigt. Och nu när vi slutat med blöjor behövdes ny plats för underkläder. Är nöjd med min insats och om ingen får för sig att ta fram kläder själv hoppas jag att ordningen består ett tag åtminstone!

Dottern är feberfri, men igår kväll hade hon hög feber igen och gick till sängs självmant. Jag blir inte klok på det där feberhoppandet. Hoppas bara att det inte kommer en topp till under dagen, så bör hon kunna gå på förskolan som vanligt imorgon.

Nu ska jag lägga mig och vila med senaste numret av Allt i Hemmet, medan dottern slår något rekord i multitaskande, ser på Barnkanalen och lyssnar på Gagnam style på youtube samtidigt som hon hoppar runt i soffan... Tur hon förströr sig så bra på egen hand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0