Veckans "spartips"

Se till att bli riktigt tjock, skräpmat är ofta billigt i förhållande till bra mat i stora mängder, tyvärr. Ät mindre, och nyttigare mat, bli smal igen. Vid ny graviditet, använd de gamla tjockiskläderna som preggokläder, slipp köpa dyra (och ofta så äckligt puttinuttigt mönstrade) tunikor etc.

Leggingsen, makens favoriter, gärna i kombination med den matchande överdelen i samma hysteriska mönster, är från PoP och köpta på Tradera.

Det fina med den här graviditeten är att jag faktiskt kan vara ute bland folk för egen maskin, och då är det ju kul att kunna känna sig lite välklädd. Igår testade jag tex förra vårens jeansjacka från Esprit, den blir ju tokbra till preggomagen i vår och sommar!


Kommentarer
Postat av: Martina

Himla bra planerat det där haha
Håller med dig om att det ibland är bättre med vanliga kläder i större storlekar än alla konstiga gravidkläder...

Svar: Mest varje morgon ställer jag mig och väljer bland mina vanliga kläder och preggokläderna. I de flesta fall tar jag på mig vanliga kläder men fick tag i en härligt blå tunika (kortare modell som passar till vanliga byxor) för en struntsumma på Tradera, och den är faktiskt en favorit. Enda problemet nu är väl att många tröjor inte räcker hela vägen ner längre, vad det lider får jag väl vika mig för utformningen och konsekvent använda de mer gravidanpassade kläderna...
Kaffetanten

2013-04-18 @ 10:11:06
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0