Hemmahäng

Lillasyster åt och sov, vaknade och åt lite mer, och sover nu på maken ute på balkongen. Där det är som skönast en varm dag som denna!

Mina föräldrar åkte tillbaka till Jämtland idag, vi ska också försöka ta oss upp nu under augusti men min mage måste få läka lite mer innan det blir någon långkörning, känner av varje litet gupp. Och lillan har blivit rätt gul, så jag antar att vi blir hemma på solbehandling för henne ett tag, ska tillbaka på kontroll under eftermiddagen så får vi se vad barnläkaren säger. Tydligen är det större risk att barnet får gulsot med min typ av blodgrupp.

Är oerhört lättad över att amningen fungerar precis dom den ska trots att jag blev snittad, kan ju annars ta lite längre tid visst att få igång produktionen då. Ingen baby blues heller så här långt, och jag har inget jättebehov av värktabletterna, känns som om det är ett fasligt flyt. Det enda som är uttalat jobbigt är att ta sig upp ur sängen, men även det går bättre och bättre, plus att jag för varje gång kommer på någon teknik som är lite bättre än den förra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0