Här håller vi på traditionerna

Så infann sig fredagen även denna vecka. Traditionsenligt somnade jag och dottern i soffan.

Har ont i näsan. Jätteont. Och om jag håller för näsan och munnen och blåser så visslar det ur mina öron. Känns som en kombinerad öroninflammation och bihåleinflammation, och som om någon gett mig en rejäl snyting. Skönast idag var att snyta sig med de sköna mjuka gasvävstorken vi har på jobbet.

Helgen får gå i vilandets tecken, och städandets, för eftersom maken var hemma igår fick jag inte så mycket gjort. Istället gymmade jag lite innan jag kilade iväg och hämtade dottern, och skrev ett mail som jag inte trodde skulle bli besvarat. Vad det handlade om ska jag berätta en annan dag...

Nu blir det sova på riktigt! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0