Nej nej nej!

Det var så himla dumt av mig att dricka en redig kopp kaffe halv åtta på kvällen. Men det kändes så tomt, alla andra åt (Ullas smörgåstårta och moccarutorna jag bakat) och jag som LCHF:ar kände mig lite utanför, lite som att gå på mingel utan champagneglas i handen.

Och ja, jag går sällan på mingel, men då vill jag ha något bubbligt. Sådetså.

Ny vecka väntar, utan några större utsvävningar. Ser fram emot hemmafrudagen så att jag får lite gjort här hemma, om ingen ringer och vill ha mig då vill säga...


Kommentarer
Postat av: Martina

Smakar den som sockerkaka också?
Nej, det är nog tur att jag inte LCHF:ar :-)

2013-02-19 @ 18:01:24
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0