Befängt

Min man brukar påstå att det blir rörigare varje gång jag försöker organisera om något i vårt överfulla hem. Jag förstår inte vad han menar med det...

Ingen bebisankomst idag heller. Fick sova ca 6 timmar i sträck, himmelskt skönt och jag kände mig riktigt pigg och fräsch 7.30, då jag klev upp. Efter lite organiserande (jaja, jag har flyttat högar med bråte från ett ställe till ett annat, målsättningen är att böckerna ska återföras till bokhyllan, filmerna till filmhyllorna i förrådet och spelen till skåpet under tv:n) och en stillsam ensamfrukost (sjusovaren är fortfarande utslagen) är jag nu trött. Så tills dess att barnet vaknat tänker jag ligga här i sängen och beskåda röran. Och vila, för efter lunch är det playdate som gäller för dottern och bästisen som bor ett par hus bort! DET kommer kräva en hel del energi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0