Den magiska kornkudden

Det är svårt att sova bra när det är nästan 25 grader inomhus och helt stilla ute så korsdraget uteblir fullständigt. Och jag orkar verkligen inte ha dagar då jag är helt utslagen. Så jag sov med en av kornkuddarna som legat i frysen, så otroligt skönt att lägga handlederna mot den iskalla kudden och få ner kroppstemperaturen. Satt innan dess en stund ute på balkongen och svalkade mig.

Jag är sommarens stora party pooper, men jag skulle verkligen må bra av lite skitväder nu, svalka och ösregn, det vore något det.

Om en timme är det dags att släntra iväg till lekplatsen, ska vila lite i soffan tills dess. Å andra sidan kanske lite ansträngning kan råda bot på den här grejen med en unge som trivs lite för bra där inne, skadar ju inte att testa åtminstone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0