Fotbollskväll med svärmor

Hamnade framför tv:n, med en ny bok, Barnmorskan i East End lästes ut någon gång efter lunch. Dottern har varit trulig hela dagen, vilket gjort att hon varit rätt lågintensivt och helst sett på tecknat, lyssnat på sagor på plattan och spelat spel. En liten promenad till brevlådan för att hämta min DN är enda egentliga utevistelsen vi fått till, för vädret höll sig tråkigt till klockan var omkring halv sju.

Passade vidare min bok till svärmor och i utbyte fick jag Förr eller senare exploderar jag, av John Green, om en cancersjuk tonåring. Plöjt halva boken, den har ett bra flyt.

Var riktigt kul att se matchen mellan Sverige och Danmark i damernas fotbolls-EM, de spelade bra men det där med att missa två straffar var inte så smidigt...

Hoppas på solsken imorgon, sugen på att plaska lite i havet med fötterna, så kanske de blir lite mindre svullna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0