Hemma och drar fötterna efter mig

Nu lär det ju bli som jag inte ville ha det ändå, om det inte händer något under dagen så checkar vi in imorgon bitti igen på förlossningen för igångsättning.

Maken sover, dottern är ute och cyklar med granntjejen, hon har för övrigt inte kommit hem idag annat än för att hämta en tröja och hjälmen. Hon är rätt självständig för att vara 3,5 år, men det känns tryggt, skulle vara tusen gånger värre om hon var orolig och ledsen över att behöva sova borta. Men lite besviken var hon när vi kom hem imorse, "varför har du så stor mage igen?" frågade hon mig. Ja det undrar ju jag också, hade ju hellre sett att allt dragit igång under natten.

Förstör mig med att städa, tvätta soffklädsel och titta på Biggest Loser. Som en vanlig semestertisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0