Inga problem!

Igår vid lunchtid kom jag ner till Varberg, och grät en skvätt när jag äntligen fick krama mitt lilla troll igen. Tågresan gick väldigt bra, max tio minuter av lätt illamående och inga förlossningskänningar. Är fortfarande lite slagen av tröttheten som följer efter att ha tagit åksjuketabletten, men hellre trött i två dagar än kräksjuk och ångest i fem timmar.

Har kommit halvvägs genom Barnmorskan i East End, och då vädret är allt annat än mysigt här idag så kommer jag nog läsa ut den rätt snart. Sitter på övervåningen och gosar med dottern som ville ha en tv-dag, och så intensiv som hon var hela dagen igår är det nog nyttigt med en lugn dag som omväxling.

Här nere fortsätter "vadslagningen" om vilket kön Kresselhos har, och ska man tro alla gamla tanter som siat om min mage så är det en pojke, för jag ser ju knappt gravid ut framifrån... Men vi får se vilket läger som har rätt vad det lider, själv har jag ingen som helst känsla för om det skulle vara det ena eller andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0