Mina Rieker mig ej sviker!

Klart jag lyckades få på mig favoritskorna! Jag undrar hur många andra (kvinnor) som använder sina bröllopsskor dagligen..? De är hur som helst otroligt bekväma, och de enda skor mina svullna fötter passar i... Fast hur de såg ut efter att ha gått på stan och suttit ner på bion (såg Man of steel, den får väl sisådär tre av fem tummar) är en helt annan historia. Så nu sitter jag i svalkan på balkongen med fötterna i högläge.

Hade på mig mina söta blommiga byxor, och lyckades faktiskt undvika att spilla på dem när vi var ute och åt! Amazing! Försökte undvika alltför salt mat till middagen, så med lite mer vätska och fortsätta hålla fötterna högt så borde jag kanske lyckas få på mig skor även imorgon. Stör mig dock lite på att jag glömde hämta ut mina andra Rieker hos skomakaren. Men vi ska in till stan imorgon också, för att försöka hitta tyg till ett vind- och solskydd för balkongen och då får det bli en sväng förbi jobbet med omnejd på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0