Systugan

Med lite flyt har vi solskydd till middagen! Maken är i full färd att sätta i öljetterna för upphängningen, sedan ska vi bara måtta nedre kanten, sy lite till och sätta fler öljetter...

Vi var till Skärholmen under förmiddagen, njöt av svalkan inomhus, samt ac:n i bilen. Det är ju som att svära i kyrkan, att säga att det är varmt. Men med 39 grader på framsidan (i gassande sol och noll vind) imorse vid niotiden är åtminstone min nivå nådd, höggravid som jag är.

Passade hur som helst på att köpa sommarens läsning, hittade inte de två böcker jag helst velat ha men två "gamla" span och två nya hamnade i shoppingkorgen. Det är väl inte helt troligt att jag faktiskt hinner läsa allihopa men med nyinredd balkong så ökar chanserna för lite kvalitetstid i litteraturens värld... Och så ska jag ju åka tåg på tisdag, bara där får jag ju drygt fem timmars pockettid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0