Varannandagsorkeslöshet

Idag har jag en trött dag. Sov förvisso riktigt dåligt i natt, var vaken ett par timmar och stirrade i taket/läste bloggar/spelade spel på telefonen/sprang på toa. Trodde frukost skulle göra susen men så enkelt var det visst inte, istället ligger jag i sängen och inväntar barnets uppvaknande. Klar fördel just idag att ha en unge som inte vill ha frukost och aktiveras klockan sex på morgonen! :)

Drömde att förlossningen satte igång men att jag inte kunde hitta numret eller vägbeskrivningen till Södertälje sjukhus, panik! Har även fjällvandrat under natten och hjälpt mina föräldrar att flytta genom att använda en teleport, mycket praktiskt. För att avvärja att panik uppstår på riktigt när det väl sätter igång får jag väl skriva upp numret till förlossningen på tavlan i köket och ta en övningskörningstur med maken till Södertälje ikväll eller så.

Och så måste jag ju packa en väska åt dottern, det får bli dagens lättsamma mission!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0