ÅTTA timmar

Det är vad som finns på de två senaste dygnens sömnkonto totalt, är det ett härligt practical joke från kroppen inför vad som väntar mig närmsta halvåret? Jag vaknar för tidigt, har svårt att somna och vaknar av allt och inget under nätterna. Och jag sliter mer än någonsin på bettskenan tror jag... Ändå har jag varit över förväntan fungerande i jobbsammanhang idag, plus att jag på autopilot lyckades sno ihop middag (rårakor, bacon - i brist på stekfläsket som jag glömt ta fram ur frysen samt lingonsylt).

Önskvärt vore dock sju timmars sammanhängande sömn nu, snälla! Hoppet står till vädret och temperaturen, betydligt svalare idag efter dagens regnskurar. Håller tummarna och sluter ögonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0