Dagens

Sämsta: egon och bufflar i kollektivtrafiken, min mage är ingen boxboll, och det är jäkligt fult att blockera handtag (eller för den delen tränga sig förbi mig bör jag försöker sätta mig ner på den ENDA lediga platsen) så att jag kommer till jobbet helt ledbruten av att ha stått som en ostkrok och försökt hålla balansen på ett överfullt tåg. Nästa person som tacklar mig får en smäll.

Bäst: somna med skruttisen! Helt ledbruten av det med, hennes madrass i juniorsängen är inte riktigt anpassad för min vikt och form men det var så himla mysigt, och skönt att spontansomna!

Bonus: världens skönaste unge ritar så fina gubbar, jag vill rama in allihopa och sätta upp över hela lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0