Där gick mina förhoppningar i kras...

Jättefötterna och korvfingrarna är tillbaka! Jag svällde upp tidigare under förra graviditeten och eftersom det dröjt denna gång hoppades jag att det skulle utebli helt. Men icke. Jag önskar att det gick att sova med fötterna i ett fotända och linda påsar med is runt händerna men det enda som nog egentligen hjälper är att dricka mycket och att undvika sådant som binder vätska (dvs salt och socker).

Till och med ansiktet ser plötsligt väldigt plufsigt ut. Inte fagert! Får komma med bildbevis imorgon, nu ska jag försöka sova med bråkstaken Kresselhos härjar runt i magen. Kvällen har innehållit sallad med kräftstjärtar ute på balkongen, den där nya tyska miniserien (Krigets unga hjärtan tror jag den heter) som jag missade tidigare i veckan (hurra för svt play!), två avsnitt Scandal och lussebullar (en påse av mammas saffran- och mandelmassebullar som legat i tryggt förvar längst ner i frysen sedan i julas). Vilken lördag! God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0