Det gick över

Den oerhörda gravidkänslan alltså. Idag är ryggen som den ska och det enda som stör mig är egentligen den ihållande hostan och halsbrännan. Slår mig ett par gånger per dag att jag utan problem får plats vid stolen, trodde det skulle vara ett av mina större bekymmer, men det är som om gravidmagen sjunker in när jag sitter ner. Och jag kommer fortfarande i mina vanliga arbetskläder.

Nu ska jag hem och snabbpacka för en helg i Varberg. Kom från jobbet lite senare än planerat, föga förvånande men den här gången berodde det på en akutpatient som föll på min lott, men en kvart hit eller dit gör förhoppningsvis ingen större skillnad på köerna ut ut stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0