Fortsätter i samma spår

Men det var inte lätt ska jag säga er! Var på Lindex, KappAhl och H&M för att leta efter framförallt byxor till dottern på rea men jag hittade inte ett enda par i hennes storlek förutom ett par aprikosa hemska byxor på KappAhl, som kostade mer än vad jag tyckte de var värda. Så jag kom bara hem med en klänning (hon har växt så mycket att i stort sett alla klänningar från förra året är för korta) och örhängen från Lindex barnavdelning, fast de sistnämnda är till mig för jag tyckte fjärilarna var så söta!

Väl hemma hade jag och maken en ost- och kexkväll framför den senaste(?) Die Hard-filmen, mycket mycket action, pangpang och sönderkörda bilar. Äntligen är det lite svalare ute och jag ska nog inte sitta uppe alltför länge, imorgon är den stora kurerardagen då min förkylning ska väck. Om jag får bestämma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0