Fullt upp!

Vi har fått massor av ansökningar på min tjänst och börjat kalla in folk på intervjuer, problemet är ju dock att de är lika oanträffbara som oss. Så det kan ta sin tid att rekrytera vikarie. Tanken är ju att vi ska hinna med patienterna också, så intervjuerna får klämmas in där vi fått något återbud eller på lunchen, förutsatt att den vi ska intervjua ens kan komma på de tiderna...

Annars? Någon som undrat över min sömn? Jag fick mig säkert ca fem timmar i natt. Vaknade runt halv fem och låg halvvaken/halvdöd tills dess att väckarklockan ringde. Hade då vaknat av kramp i benen flera gånger, dock inte så farligt den här natten, lätt att få det att sluta. Så utan kaffe och socker skulle jag gå under nu, inväntar bara att dottern slumrar till framför sin film så att jag också kan lägga mig en liten stund.

Nöjd med födelsedagsinköpet från 2011, maxikoftan, det enda plagg jag kan knäppa igen just nu, behövligt en lite grå och blåsig dag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0