Så var midsommarhelgen över...

Vi tog oss iväg till Ikea och gjorde av med pengar, bidde nya utemöbler till balkongen. Maken skruvade ihop dem och jag kokade potatis, sedan åt vi sill- och grillrester till middag i gassande solsken.

Efter att dottern somnat och jag budat hem lite somriga bebiskläder på Tradera (dottern är ju född i januari och kläderna jag har är mer anpassade till vinter än högsommar, så bland annat blev det en tunn mjukisoverall från POP) har jag och maken sett säsongspremiären av True Blood. Ska bli intressant att se hur den tar sig, förra säsongen var rätt skruvad och inte jättebra.

Känner mig lite förkyld, halsont och lite hosta, det sistnämnda kan förvisso bero på att någon liten busbebis ägnar sig åt höga sparkar mot mina lungor. Ska ta och slänga mig själv i säng nu så att jag kanske vaknar kry imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0