Tröttmössa

Är i Visby med tandläkaren och samverkansgruppen, det blev en sen afton igår och idag är jag tröttast i stan! Vi var ute och åt på Bolaget, och jag gick förvisso till sängs direkt när vi kom hem igen men med glada kollegor och sedan en tungt snarkande rumsgranne blev natten inte särskilt sömnrik. Det slutade med att jag drog ut ett täcke och ett överkast i ett annat rum, "byggde" mig en liten sovhörna på golvet och fick några timmar efter klockan tre. Men jag har nog vaknat tusen gånger fram tills dess väckarklockan ringde kvart i sju, då det var lika bra att kliva upp innan det blev kö till toan. Till ikväll har jag fått ett par öronproppar av en av sköterskorna som är med, bara att härda ut under dagen och kanske stjäla ett par minuter till powernap...

Dagen bjuder på frukost, färd upp till norra delarna av Gotland för studiebesök på en grön tandvårdsklinik, lunch och diskussioner kring grön tandvård generellt. Och lite annat smått och gott som är tandvårdsrelaterat.

Festprissarna sover fortfarande och jag har det skönt ute, med julklappsboken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0