Utifall att...

Så tog vi med såväl bebiskläder som babyskydd ner till Varberg. Vill väl inte påstå att jag tycker det känns så nära till förlossning förvisso, om jag inte lyckas hosta ut ungen. För förkylningen sitter, som vanligt, i luftrören och ställer till det. Hittills tycker jag inte att det blir mer än marginellt bättre med mina mediciner från förra gången (bricanyl, pulmicort och nasonex), kan väl ha att göra med att Kresselhos jobbar hårt på att komprimera alla mina inre organ också.

Kom ner i vettig tid igår, höll bara på att krocka två gånger, bägge i Nyköping, orsakade av bilister som inte förstår att en påfart är en accelerationssträcka och att man inte kan slänga sig ut framför andra bilar. Tvärnita på E4:an med bilar bakom är livsfarligt, tur att de för en gångs skull höll vettigt säkerhetsavstånd, annars hade vi varit pannkaka.

Dottern var superduktig och orsakade inga olyckor! En kisspaus räckte!

Nu vill jag ha te för min onda hals...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0