Boande eller vanligt vårbeteende?

Nu ska eländet bort, vill göra mig av med miljoner saker men börjar med det största åbäket (nu tar den upp halva vardagsrummet medan den torkar efter tvätten), den blå soffklädseln som vi tröttnade på redan efter tre månader. Får se om blocketannonsen ger något resultat, jag är ju inte den enda som lägget ut annonser om Ikea-prylar där så att säga...

Och så alla dessa barnkläder. Borde verkligen gå igenom dem och lägga ut massor på Tradera. Eller bara lämna in på second hand.

Jag vill rätt ofta vända upp och ned på hemmet och slänga, men nu känns det än mer aktuellt, för vi ska ju på något magiskt vis få plats med en person till här om ett par månader. Jag har en plan för hur sovrummet ska organiseras på bästa sätt för att få plats med spjälsäng och en byrå, men då måste lite andra saker ut därifrån, och få plats någon annanstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0