Det ryktas om mer fantastiskt väder

Och vore det inte för magen skulle jag gärna hyra slalomutrustning och ge mig ut i backarna. Men jag håller mig nog på lite mindre branta ytor, för säkerhets skull!

Det blåser lite, men inne brinner brasan, har ätit tjälknöl till middag och sett Mr Selfridge. En eftermiddagslur hann jag med också. Känner verkligen att det här gör gott för kroppen, och håller tummarna för att dottern väcker någon annan imorgon bitti så jag får den där sovmorgonen också...

En liten bild på snökämpen, som somnade på golvet under en filt medan vi satt och tittade på Fångarna på fortet. Så går det när man vägrar gå och lägga sig på riktigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0