En ny favorit

Laxburgare med LCHF-bröd och mangosalsa. Jag är proppmätt!

Är annars rätt slut, halvlång dag på jobbet följt av stress för att komma iväg till barnmorskan, där jag tagit miste på en timme men hon hade fått en lucka senare under eftermiddagen. Tur för mig! Maken följde med och vi fick lyssna på de galopperande hjärtslagen. Och alla värden perfekta!

Förkylningen har bitit sig fast i näsan, fortfarande, så jag sover inte helt bra och vaknar av att bettskenan och mina läppar sitter ihopklistrade. Så nu är det dags att slänga barnet i säng och sedan mig själv. Morgondagen blir lång, ska ut med kollegorna och fira sköterskans 30-årsdag. Galej mitt i veckan minsann... Tur att jag nu kan skylla på både preggomagen och bilen, så blir det så lugnt så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0