Förströelse innan nattning

Avslutar en lång dag med lite spelande. Med gott tesultat! Saknar ibland tiden då vi brukade ha TP-kvällar (och nätter!). Har annars idag haft fullt upp från morgon till kväll, suttit i möte med hyresgästföreningsstyrelsen här hemma och innan dess lyckats göra mig av med massor av skräp på miljöstationen. Och jobbat så klart.

Imorgon blir en spännande dag. Då ska jag få lyssna på Kresselhos för första gången, det är ju lite orättvist det där, hade jag haft längre öron hade jag ju också kunnat lyssna, nu är det ju bara maken och dottern som får lägga örat mot magen. Men å andra sidan känner jag ju min lilla alien tumla runt istället.

Börjar längta efter riktig vår, ofta är det väldigt fint och soligt inne i stan medan det samtidigt här ute på landet är snöigt och grått. Behöver fylla på D-vitamindepåerna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0