I det här hushållet tar vi musiken på allvar

Och låter därför julgardinerna sitta uppe tills det är dags för en ny högtid. För visan säger ju att julen varar ända till påsken...

Men nu ska det vårfixas lite, fastän vi inte ska vara hemma så mycket. Får se om jag tar mig ut och plockar lite ris att ha fjädrar i eller om jag nöjer mig med att pynta det troligen döda plommonträdet ute på framsidan istället.

Satt och botaniserade på jotex.se och hittade fina gardiner men så klart finns de inte som kappor och när man har ett köksfönster som går i vinkel passar inte längder. Och jag köper ogärna tyg och syr själv när det behövs 4,5 * 0,4 meter tyg. Blir liksom lite för mycket spill.

Håhåjaja. Dessa inredningsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0