Intressant notering

Eftersom jag står mitt i tvätten och är lite disträ så fann jag mig byxlös lagom tills dess dottern skulle hämtas. I panik drog jag på mig mina Levis, inhandlande på jobbresan till New York då jag var svullen som en tunna och gjort positivt gravidtest dagarna innan, och döm om min förvåning. De sitter precis lika (o)bekvämt som tidigare men går att ha på sig med lite god vilja.

Om jag inte blir sittandes på en stol resten av graviditeten och går upp miljoner kilo genom tröstäta potatismos och glass kanske jag också kommer tillhöra skaran som kan glida (nåja) i de gamla jeansen på väg hem från BB. Det vore väldigt skönt för kroppen tror jag, att slippa de där extra kilona som bara kommit dit på grund av okynnesätande, både under graviditeten och efteråt.

Låg och sov mellan tvättarna, väldigt skönt, nu kanske jag lyckas reducera förkylningskänslan i kroppen till ett minimum så att påskledigheten inte behöver snörvlas och snytas bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0