Jag förstår inte

Vem har lagt in den här beställningen på SNÖ? Jag trodde vi hade VÅR att vänta oss.

Var allt annat än fröjdefullt att gå och handla i snörusket, men eftermiddagen bjöd på lite spänning eftersom bilen först vägrade starta och nollställde klockan. Känns som om det skulle kunna vara något elfel? Eller ett tecken på att jag verkligen borde lämna in pärlan på service (den orangea lampan har pockat på uppmärksamhet ett par veckor).

Nu är väl tanken att jag ska dra igång ett par maskiner tvätt så att vi klarar oss uppe i Jämtland men jag är på tok för trött efter en dag som gått i stressens tecken. Slog nytt rekord i att ta mig från perrongen till hissen på jobbet på 10 minuter i morse. Och det trots att folk går som sniglar på centralen, förstår inte hur de tänker, eller så har alla andra flextider och inte behöver ta full steglängd när de rör sina tröga kroppshyddor i sakta mak framåt...

Nu lite tv och sedan krypa ner i sängen med senaste numret av Mama, eller bara somna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0