Lång lång onsdag

Oj, den här dagen är inte slut än, jag är inte ens hemma. DET händer inte ofta! Har varit på årsmötet för tandhygienistföreningen i Stockholm, så himla roligt att träffa gamla kursare, gamla kollegor och andra kända ansikten igen. Och fick en eltandborste av senaste modell från Oral-B!

Men nu ska jag hem. Dagen har varit rätt lagom ansträngande, hann med en långlunch med kollegorna på en restaurang i Mood-gallerian, och blev lugnad av min barnmorska angående sammandragningarna. Blir det värre får jag ta kontakt med förlossningen men vila och sluta stressa ska mest troligt avhjälpa besvären.

Vill lära mig att göra "nudlar" av zucchini, kändes fräscht och smakade gott, men hur får man dem så långa och hållbara?

Nästa station Tullinge. Handla blöjor. Och sedan sängen. Skönt med hemmafrudag imorgon, då blir det tvätta, packa och kanske baka lite mer "mammabullar" som dottern kallade mina omåttligt populära kanelbullar (de konkurrerade ut köpebullarna jag fått av en patient).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0