Plikttrogen

Om jag haft ett jobb där man kunde flexa, jobba hemifrån eller överlåta sina uppgifter åt någon annan så hade jag gladeligen gjort det idag. Jag hade mer än gärna stannat i sängen imorse, kurerat hals och kropp. Men den där tandstenen skrapar sig inte själv! Tur att jag bara hade snälla patienter idag, annars hade jag gått och lagt på soffan i personalrummet och vägrat öppna dörren för nästa person på väg in!

Middagsplanen är dumplings från Tullinges thai-restaurang, så otroligt skönt att ringa, hämta och äta inom loppet av 30 minuter. Jag orkar knappt sitta upp, än mindre laga mat, tacksam över att man kan köpa take away-mat även här ute på landet...

Soffan nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0