Hård dag för kroppen

Jobbat, sedan hem, åka på plantagen och köpa planteringsjord (vi, förmodligen tillsammans med många andra, glömde skicka med dottern ett tomt mjölkpaket att plantera en solros i, så vi ska kompensera henne med plantering av smått och gott i helgen), handla kött och annat på Citygross (fy bubblan vad de är dyra jämfört med min Willys-butik, enda fördelen är ett bredare utbud men på basvaror blir man skinnad) och sedan hem och förbereda middag för idag och imorgon. Jag är helt slut i ryggen, känns som om jag ska gå av på mitten!

Börjar inse begränsningen med magen, plocka upp varor ur kundvagnen var bökigare nu än för någon vecka sedan. Men om 10-12 veckor är jag ju mitt gamla slanka (hohoho) jag igen. Har än så länge inga problem med skor tex, och kommer i jobbkläderna utan större bekymmer.

Vilar intensivt nu ett par minuter innan det är dags att bistå maken ute i köket igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0