Leeeeedig!

Gårdagen var inte toppen, den var alldeles för lång och lunchen krympte från en timma till att kasta i sig maten på 10 minuter. Ibland önskar jag att folk var lite mindre snacksaliga. Samtidigt förstår jag att 88-åriga tanter beroende av hemtjänst är lite svältfödda på sociala kontakter.

Vi åt lite grönsaker och dipp framför tv:n till middag (sent, jag blev kvar på jobbet en timma efter att jag egentligen slutat), stoppade lillskruttisen i säng (hon somnade medan jag läste för henne, helt utslagen) och sedan såg vi lite på tv tills dess jag somnade i soffan och maken u fåtöljen...

Så nu är det oerhört skönt att vara ledig, dricka lite kaffe på framsidan, läsa gårdagens tidning och slänga ett öga på dottern som är ute och leker med granntjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0