Men regna då!

Enligt YR skulle det visst ösa ner större delen av dagen. Men icke, istället har det bara varit ett tryckande dimmoln över Riksten. Mitt huvud är på väg att implodera, tydligen har jag blivit så pass gammal att jag påverkas av väderomslagen, och i det här fallet avsaknaden av ett förlösande regn.

En Alvedon och tidigt sänggående, imorgon väntar jobb, hämta tidigare från förskolan pga APT och sedan möte. Tisdagen jobba, barnmorskan och sedan ila hemåt, onsdagen ohyggligt lång och fullbokad som vanligt, plus att jag absolut inte får bli sen eftersom malen ska bort, torsdag sitta med Fokus på jobbet och fredagen eventuellt ledig, möjligen hoppa in extra i förskoleklass. Lördag loppis i Hyresgästföreningens regi, dvs min och grannens, söndag pusta ut. Och till detta gäst på besök torsdag till söndag, men det får maken rodda med.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0