Sisådär upplyftande

Idag hade vi hoppats på sol, så att de där badkläderna vi tänkt köpa kunde invigas i Lida i eftermiddag. Men det kanske blir finare under dagen eller i helgen, och annars får vi se fram emot hotellpolen i Mariehamn!

Ska bara försöka ta mig i kragen och hoppa in i duschen så att vi kan åka iväg till Huddinge. Känner mig lite sliten idag eftersom jag fick agera chaufför till överförfriskad make (och nyfunnen bekant till honom) i natt, sprang över till grannen med extranyckel utifall något skulle hända längs vägen, för dottern sov ju. Men sov jag sedan längre än vanligt? Näe, jag vaknade ändå innan kl 7, och dottern sedan framåt 8. Bara att bita ihop och njuta av att åtminstone inte vara ett bakistroll idag... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0