Tjockisen

Ja här sitter jag med min tjocka mage och ser på tjockisar på tv. Det har regnat, annars hade jag kanske tagit en liten promenad, fast det är asmycket pollen i luften, bilrutan var alldeles gul, och jag har känt mig som en slemboll hela dagen. Blev lite bättre efter att ha tagit lite nässpray när jag kom hem men svalget är alldeles tjockt och det känns som om näsan skulle behöva snytas ur men det går bara inte!

Idag lade vi ut annonsen om min tjänst, det rasslade till direkt och inom ett par timmar hade det kommit in flera ansökningar. Så nu ska vi bara göra plats i tidboken för att börja ta in folk på intervju. Optimalt vore om vi haft ett fint personalrum att visa upp, men det ska visst bli min sista tunga uppgift innan semestern, att charma ägaren av lokalen så att vi äntligen kan få det lite uppfräschat...

Imorgon är det exakt två månader till nedsläpp. Undrar när jag kan börja inreda barnkammarhörnet i sovrummet..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0