Vad man gör och vad man borde

Jag ligger efter här hemma. Tvätthögen (rentvättat) är enorm men det är mycket mer lockande att ligga i soffan och vila benen. Dessutom ryktas det om att vi har ett avsnitt av the Mentalist att se, innan det är dags för tjockis-tv kl 21. Jag älskar Biggest Loser, tjockisar som sliter för att bli normalviktiga, jag var ju nästan så tjock att jag kvalat in där efter förra graviditeten. Och jag slet också för att bli normalviktig igen, vilket var oerhört tungt efter sjukskrivning och annat elände. Lycklig är jag över att må bra den här gången, och bara fyra kilos uppgång med elva veckor kvar. Just nu känns det väldigt avlägset med en sjukskrivning, igår var jag ju till och med ute i lekparken och sparkade boll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0